Friday, May 29, 2009

Coming HOME!!!!!!!

I am so so so so so SOOOOOOOOO EXICTED because in a couple of hours I will be on a 12-hour flight to HOME!!!!!!!!! It has been AMAZING here but I really do miss where I live so I am very exicted :)

The 12-hour flight isn't the happiest prospect but I will probably sleep through most of it and with Eric and Jen and a pretty much empty plane...I'm not going to be bored, let's say :P

So right now packing and dancing around the bedroom (with Eric, haha) to My Life Would Suck Without You (LOVE that song) and putting a WHOLE bunch of music on my Itouch. I found a whole bunch of really great songs that are probably really popular but I've never listened to, lol. Here's the list for anyone interested.

I Miss You-Blink 182
Over You-Daughtry
Boom Boom Pow-Black Eyed Peas
Waking Up In Vegas-Katy Perry
Falling In Love In A Coffee Shop-Landon Pigg
Sugar, We're Going Down Swinging-Fall Out Boy
Boulevard of Broken Dreams-Green Day
Gotta Be Somebody-Nickleback
I'm Yours-Jason Mraz

Definitly recommend checking them out. Peace out trout!

Wednesday, May 20, 2009

Rawr! I'm a dog!!!!

That is what my little four-year old cousin, Adrian said yesterday morning. She is too cute!

But alas, she is VERY opinated. VERY. Makes it very hard to try and entertain her when she keeps having to give you her thoughts and critcisms on EVERYTHING. That's actually kinda entertaining all by itself :)

Haha, at least she listens to Eric. He has a way with four-year old lie! Haha :D Trying to take a picture of them but cannot find the camera...and of course Little Miss Opinated is "borrowing" (as she calls it) my phone. Which in her world is basically to hold it and not let go. anyways if I ever get a pic I'll post it :)

Not much going on here. Enjoying the last days we get here. Can't believe we will be leaving so soon!'s been...a month? A month and 1/2 maybe? Anyways it feels so much shorter.

Ahaha! Found the camera! Alright then, going to go me loves! Peace out trout <3

Tuesday, May 19, 2009

There are men on the roof...

of the neighbor's house fixing the roof and whenever they pound their hammers it sounds like fireworks totally freaking me out...gah, there they go again!!!!

Only about 12 more days here in Aussie. I'm gonna miss it so much. But it'll be back to the USA for meesy. Matt's grandma passed away last night so he is not going to be flying back out, he'll stay there until we come back. He's called dibs on picking us up from the airport, silly boy.

Oh yeah, I did kill that person who hacked into my stuff...ok, not LITERALLY kill, I did call him and scream at him. Who was it? It was this boy who has this MAJOR crush on me that I've known for a while here in Australia. But of course when he found out that I was dating Eric he got INSANELY jealous and proceeded to hack into my stuff to try and break us apart. Nice try Casanova (not his real name of course...although he would deserve a name that ugly...) but it ain't gonna work.

Anywho I just want to send my congrats to Ally, who is getting married tomorrow...well today here...but tomorrow in the US. I am SO thrilled for her and Ethan and wish them the best of everything :)

Chao y'all

Monday, May 18, 2009


OMG!!!!! ACK! Somebody has hacked into all my social netoworking accounts! I mean I JUST woke up...and woah what a story to wake up to.

First off Eric is like "Avvy, baby, what is all this about you having sex with Matt?" WHAT?! ME have sex with MATT!????!!!! First off I haven't seen Matt at ALL since I got back, he had to fly back to the US Saturday because his grandma is taking a turn for the worst and they think she won't be around much longer. Second off, I would NEVER EVER EVER have sex with Matt. I'm saving that for marriage thank you and even if I wasn't I would never do it with Matt as he is like my big brother to me, and he would never want to do that either. So all of this drama that was posted is absoulete gibberish. Do not believe one thing at all.

Appreantly whoever it was (and trust me I think I know who it was) knows me and my friends because they hacked into Matt, Jen, and Eric's Myspaces and changed their statuses and stuff. So right now I'm trying to figure this out and clean it up....this is the second time....why oh why can't hackers just leave me alone! And I think (I'm 99.9% confident) who it is...and trust me they're going to get KILLED when I'm done with this....

So everything is fine here. Jen misses Matt, but we're going snorkeling today and doing other fun stuff. So again I am SO SORRY to freak everybody out with that....

Peace out trout!

Wednesday, May 13, 2009

The Scandals and the Lies...

Start out depressed everything comes as a pleasant suprise

Just messing around online right now...writing odds and ends stories/songs, updating pics/themes, listening to music, buying new music off iTunes....just random stuff.

Katie and I stayed up WAY late last night, just talking about anything and everything. And...I found out she knows were my sister is!!!! She has her phone number and talks to her regularly. And I just found out it seems EVERYONE knew were she was accept for me! I have no clue why they wouldn't tell me. She is my big sister. My idol. She left when I was 10...I haven't spoken to her for 6 years. A long time I know...I'm kinda scared to call her though. I mean come on I haven't spoken to her for 6 years! I think I'm going to wait to get back to Australia though. It's still all new and fresh.

Anyways, I gotta go. Katie and I are going to run errands and have lunch and stuff.


P.S. Friend me on Facebook! :)

Monday, May 11, 2009

Writer's Block...and Germany...and Prom

So I have this story up on Polyvore based on a real life event that happened to me in Janurary. It was formerly titled The Month of Janurary but I want to change the name...I'm seriously considering just deleating it and starting over....I dunno. Thoughts would be nice.

In Germany right now because my great grandmother is sick and this will probably be the last time I will get to see her. Ahh, I love Germany. Mostly because I love champagne. Seriously I'm like addicted to it. Now now trust me I don't drink TO much...and no, I've never gotten drunk. It's not THAT addictive. But I am drinking some right now sooo....hmmm.... lol :D

Also prom is coming up for my cousin's homeschool thing and they are taking me and my gang. It should be fun. It's nice because we thought we were going to miss prom because we would be in Australia and not in the US but turns out we won't lol.

Gotta gooo!!! Peace out trout! <3

Friday, May 8, 2009

Mess With My Girlfriend And You Better Know How To Run...

So my cousins dared Matt to kiss me while I was sleeping...quite a way to wake up. Let's just say Eric was NOT happy...NOT at all. He chased Matt around the house (Matt was screaming like a girl) and finally caught and tossed him into the deep end of the pool. All of this at 5:30 in the morning. Lovely...truely lovely...they did makeup in the end lol :)

Having a lovely time here. My hair is becoming darker so I will be a brunette soon!!! My aunt gave me some hair dye that comes out when you wash your hair, so I can switch between being a blonde and a brunette. Heh heh I will freak people out fo sho!!!! Mwhahaha.... :D

Peace out trout! <3

Tuesday, May 5, 2009


Ahhhhhh!!!!!! Today is my birthday!!!!! I am now offically 16!!!!!!! I am SOOOOOO happy!!! 15 was probably one of the most crazy years of my life. Looking back I can so relate to the song Fifteen by Taylor Swift, especially the line "Somebody tells you they love you, you're gonna believe them". My ex told me he loved me and I was the only one for him and then I found out I wasn't the only girl in his life. Yeah, I can totally relate to so many of her songs. They're literally my life. Thankfully right now they're the love ones, not the break-up ones. :) Haha, love ya Eric <3

Next up is Mother's Day. Using Windows Media Maker, I'm going to use video clips of me, bro, and sis, to the song Best Days by Taylor Swift. I am super exicted about it and it is going quite well, looking very lovely.

Alright well, gotta go! Peace out me loves!!!! <3